יום ראשון בבוקר יוצאים לדרך...
הרעיון היה לעבוד בחצי משרה. יומיים וחצי בדיוק. בכדי להספיק לגדל את העסק ללא לוותר לגמרי על החיים הפרטיים.
זה לא עבד אפילו חמשה חודשים.
בבוקר שלשישי בשבוע התקשרתי עם העסק. קניתי חומרים. סידרתי סדנאות. עניתי ללקוחות. עשיתי שיוק.ופתחתי אתר.
בצהריים הייתי אמא. בערב הייתי יוצרת. ובאמצע שבוע אומרתי לעצמי: “אולי זה לא יעבוד.”
זה עבד.
נורית